Dia Tak Pernah Peduli Pasal Saya – Kisah Benar Anak Tak Mahu Di’bin’kan Dengan Nama Bapa

Kasih sayang dan didikan yang baik penting dalam membesarkan anak-anak. Kata orang melentur buluh biarlah dari rebungnya. Pada peringkat pembesaran mereka, anak-anak gemar memerhati, jadi contoh yang baik haruslah ditunjukkan.

Kisah benar yang diceritakan oleh ibu tunggal ini contoh paling tepat mengapa ibu bapa harus memainkan peranan yang sewajarnya dalam membesarkan mereka. Jangan sampai anak sendiri benci dengan bapanya.
Cikgu, Boleh Tak Saya di Bin kan Mak Saya?Animasi ini adalah Kisah Benar, yang diceritakan sendiri oleh seorang ibu tunggal.  Ini lah kesannya pada anak bila bapa tidak bertanggungjawab.
Posted by Hak Wanita Islam on Tuesday, March 15, 2016

1 comment... add one now

Ibu.Karina Safah Ibu.Karina Safah 20 March, 2016
PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.


HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri