‘Pak Cik Mengurat Budak Sekolah…’- Ini Sebuah Kisah Sweet ‘Cinta Tak Kenal Usia’. Meltingnya!

Artikel ini hasil nukilan Amalina David
Usia Bukan Penghalang Utk Kami Bersama 🌚🌝
. . . . . . . .
Terima kasih dear suamiku jadikan sy seorang kekasih yg halal sah bergelar isteri awak..

Sy kenal awk masa sy usia 17 tahun..2009 masa tu sy tgh spm,awk dah kerja waktu tuu (pak cik mengurat budak sekolah)..sedar tak sedar kita saling mengenali lebih kurang 7 tahun..dulu awk pernah tipu sy pasal umur awk kan?.pak cik tapi tak nak mengaku.awk berlagak muda..🤔kita beza umur dlm 11 tahun..skrg awk dah 35 sebaya dgn kakak sy tau. hahaaa (gelak jahat)


Tempoh sy mengenali awk, byk duka n sedih..Walaupun awk selalu cakap sy tak matang, selalu cari pasal dgn awk, selalu nak gaduh2 n macam2 benda yg tak kena apa yg sy buat..lagi2 apabila usia awk makin meningkat n sy tak boleh terima awk waktu tu..Perangai awk berubah semejak awk umur 30an..(pak cik kan 😜) Awk mula serius..awk ckp pasal nak msk minang sy lh, ckp macam2 benda yg awk tak pernah share sebelum ni..Tak gitu sayang?..waktu tu sy tak ready lagi jadi seorang isteri..Pastu kita sama2 stres fikir masalah..mana nak tinggal? bila sy habis belajar?...blaaa blaaaaa🙉🙉

Apa pun sekarang sy terima awk seadanya sayang..walaupun awk ckp sy tak matang,tak ini,tak itu...sy masih blh sabar,kesabaran itu penting dlm perhubungan..Allah itu maha adil..mungkin ujian utk kita..

Oleh sebab awk SEORANG yg sanggup bawa sy pergi makan tempat sy suka makan macam2 makanan, oleh sebab awk blh tahan dgn perangai sy, sanggup terima kelemahan sy, sanggup nak sehidup semati dgn sy, sanggup nak bimbing sy, sanggup nak jaga sy, sanggup tengok sy tanpa mekap sekilo (rabbitface🤓)...sy TERIMA awk seadanya sayang..asal kita sama2 dpt mengejar cinta yg diredhai oleh Allah swt..JANGAN kita hanya berjanji dgn kata-kata atau ucapan shja tetapi dgn perbuatan sayang.

Pada mulanya sy sepatut nikah selepas habis degree dgn awk..tapi perancangan Allah lebih sempurna drpda kita sbg manusia. (Jodoh itu rahsia Allah)

Alhamdulillah dgn restu oleh mak sy & ayah mertua, kami selamat di ijad kabul pada 13.3.2016 sbg suami isteri dgn izin Allah..Semoga hubungan kami diredhai, diberkati, bahagia & kekal hingga jannah.

"Rabbana atina fiddunya hasanah, wafil akhirati hasanah, waqina 'adzaban-nar." ‪#‎Aamiin‬

🌸Terima Kasih kpd kedua2 belah pihak keluarga kami.
🌸Terima Kasih kpd pihak yg sponsor...semoga Allah swt murahkan lagi rezeki anda.
🌸Terima Kasih kpd yg hadir dlm majlis kesyukuran perkahwinan kami.
🌸Terima Kasih kpd yg mendoakan kami.
❤💚💜💙💛
Yang sempurna itu dari ALLAH swt
Yang kurang itu dari kelemahan kami sendiri.

Ikhlas dari hati ku..

2 comments.. read them below or add one

PAK.KARTA RUSDIANTO PAK.KARTA RUSDIANTO 17 March, 2016
KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.
Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 200 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

*angka ritual gaib singapura

*angka ritual gaib hongkong

*angka ritual gaib malyaisia

*angka ritual gaib sidney

*angka ritual gaib kuda lari.
Ibu.Karina Safah Ibu.Karina Safah 23 March, 2016
PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.


HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri