8 Sebab Kenapa Lelaki Curang


Kenapa lelaki walaupun dah ada isteri cantik/awek comel tapi tak setia jugak?

1. Handsome

walaupun poket kosong dan takde duit asalkan ada rupa, saham tetap tinggi..awek mudah je jatuh hati.


2. Bosan

bila selalu bergaduh dan hubungan tak manis macam bercinta dulu, mulalah dia cari yang lain untuk isi kebosanan tu.


3. Kaya

lelaki yang kaya mudah untuk curang kerana dia rasa perempuan mudah dipujuk dengan kekayaannya.


4. Balas Dendam

mungkin sebab nak balas balik perbuatan pasangannya yang curang..fair and square katanya.

5. Queen Control

lelaki yang jadi mangsa queen control oleh pasangan dia kemungkinan untuk curang tu ada..sebab semua lelaki tak suka diperintah.

6. Cinta Lama

bila awek lama muncul kembali, pastu mulalah berhubung untuk ingat kisah cinta lama..maka berlakulah edisi curang.

7. Selekeh

imej adalah perkara yang penting bagi lelaki..pasangan yang selekeh menjadi faktor berlakunya curang.

8. Menyampah

mungkin sebab dah tak mampu lagi nak layan kerenah pasangan yang mengada-ngada, curang la penyelesaian baginya.

1 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri